Pages

2011. április 1., péntek

Zöldségek

A múltkor elültetett paradicsomjaim sajnos tiszavirág életűek voltak. Nem vagyok túl gyakorlott kertész és az anyósommal megállapítottuk, hogy valószínűleg túl öntöztem őket, és ráadásul nagyon megnyúltak, gyökerük pedig semmi nem volt. Egyet tudtam tegnap átmenteni, ő nagyon kis harcilegény, mert már napok óta kinn dekkolt az ültetőtálca a hideg teraszon, de ez szál paradicsom még mindig megvolt. Ezért megkegyelmeztem neki és átültettem szárazabb földbe. A tálcákba pedig újból vetettem ismét paradicsomot, konyhaköményt, kaprot, levélzellert, spenótot, levendulát. Tudom kicsit furcsa, hogy egy-két növényt tálcába ültetek, de jobbnak láttam először kikeltetni őket, minthogy megint pórul járjak.
Hétvégén pedig megint fogunk öszecsavarozni ültetőládákat, ezek 50x50 cm-es régi mennyezeti tölgyfaburkolatok, nagyon jól használhatóak erre a célra. A vasárnap elültetett retekmagok már csíráznak a ládákban. Remélem meg is maradnak, és 2-3 hét múlva már a sajátunkat ehetjük.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "