Pages

2011. január 24., hétfő

Én nem szeretem a spenótot

de a hétvégén megkívántam, de nagyon.


Spenótos-joghurtos csirkemell

Hozzávalók:
  • csirkemell
  • egy fagyasztott spenót
  • egy kis pohár joghurt
  • só, bors, olíva olaj
A mennyiségeket tetszés szerint ránézésre vettem. A húst befűszereztem, tepsit kikentem egy leheletnyi olívával. Szépen sorban belerakosgattam a csirkemelleket, ráöntöttem a joghurtot, majd a kiolvasztott spenótot. Sütőben fólia nélkül sütöttem kb. 40 percig.
Párolt zöldséggel ettem.

2 megjegyzés:

Ottis írta...

Nagyon jól hangzik ez a recept!

Melinda írta...

Köszi :-) Próbáld ki, szerintem érdemes! Épp most vettem reggel munkábajövet egy zacskó spenótot a salátának, de lehet hogy valami rakott csirkemell-félét kipróbálok vele. Olyan egy sor spenót, egy sor csirke félét...

Megjegyzés küldése

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "