Pages

2011. január 7., péntek

Csalódtam

A grapefruit-ginseng cseppemben. De lehet hogy csak türelmetlen vagyok. Mindenesetre hiába bíztam abban, hogy a ginsengtől majd tényleg jobban fogok koncentrálni és még esetleg tanulni is. Tegnap este egész egyszerűen nem tudtam magam rávenni, hogy átolvassam az alkotmányjog anyagot. Így lejelentkeztem a vizsgáról, áttettem jövő hétre és majd most a hétvégén erőszakot fogok magamon elkövetni, de ezt meg kell tanulni. És a polgári perrendtartást és a közgazdaságtant is, mert jövő héten 3 vizsgám lesz így. Nem vagyok normális.
Így borul a napom is, mert vizsga után el akartam menni az uszodába. Ezért viszont nem fogok bemenni a városba, inkább délután rendezek itt kinn a faluban egy félórás sétát, vagy gyorsgyaloglást. Tegnap este is két buszmegállóval hamarabb szálltunk le, hogy be tudjunk vásárolni a CBA-ban, aztán nem is vártunk a hidegben a következő buszra, elindultunk gyalog. Meglepően könnyen tettem meg azt a 20 perces sétát, ráadásul dombnak felfelé. Ezt a módszert be is vezetem a tél végéig mindenképpen, így munka után meg lesz a heti 2 ilyesfajta edzésem.
Este még megfőztem a húslevest is, nem bírtam tovább várni, megint nagyon finom lett. Ettem is egy tányérral, de előtte pedig a lassan szokásosnak mondható melegszendvicsemet ettem répával és édesítős kakaóval. Tudom hogy ez inkább egy reggelinek menne el a sok szénhidrát miatt, de egyenlőre nálam az is siker, hogy répát eszek és édesítem az italaimat. És a kenyér sem fehér. Mindent szép lassan, mert a végén besokallok a nagy változásban.




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "