Pages

2011. január 13., csütörtök

2/3 - 2/4

Már nem is emlékszem, hogy miket ettem tegnap, csak az update bécsi krémlevesre és a somlóira. Meglepően jó volt. Már a levestől teljesen eltelítődtem, a somlóiból ezért csak fél adagot ettem meg rögtön a leves után, a maradékot később, még angol előtt. Ma hagymakrémleves volt, szintén update, és holnapra rendeltem tejszínes pulykamellet tésztával, szintén Norbi módra. Első benyomásra nekem az ár-érték arány egészen jó, bár a somlói nem volt édes, de az édesség utáni vágyamat mindenképpen elnyomta.
Most ettem 2 mandarint, 1 szelet DM-kenyeret (már nincs saját) és pulykasonkát. A DM-kenyér állaga és íze nekem nemigazán jön be, de lehet hogy majd megszokom. Mindenesetre ha időm lesz rá, a saját kenyér megsütését fogom előnyben részesíteni.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "