Pages

2011. január 8., szombat

Húsleves vs. hagymásbab

A húslevesem elkészült, most akkora fazékkal lett, hogy ez talán elég holnapra, sőt még esélyes az is hogy hétfői ebéd is maradjon belőle. A hagymásbabra Zs. nem vigyázott, így az odakozmált - 2 kanállal ettem belőle, és a kalóriaértéke sem elhanyagolható: 10 dekában 338 kalória van. Szóval leosztom a két kanálra: ez még elviselhető. Győzött a húsleves: répával és hússal, plusz egy kis zeller. Semmi krumpli, bizony!
Vacsorának már megettem 6 db korpás kekszet diabetikus lekvárral, napközben pedig egy almát megpároltam a mikróban. Ma már nem eszek semmit, inkább iszok zöld teát, és adok még egy esélyt a ginsengnek.
A tanulás nem akar menni, nem tudom mi van velem, pedig jövő héten 3 vizsga és 2x2 angolóra van. Elég húzós lesz, de remélem hogy legalább az evésre nem fogok annyit gondolni, mint ma.
A súlyomról: most 95 felett vagyok és voltam a héten 96,3 is, mivel most lesz pár pirosbetűs ünnepnapom, ez ilyenkor nálam megszokott. Nem aggódok, inkább egy hetet kihagyok a súlymérésben, hivatalos adatok január 17-én akarok közölni.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "