Pages

2011. február 6., vasárnap

Madártej light

Nagyon szeretem a madártejet, ennek ellenére 1-2 évente szoktam csinálni. Tegnap viszont már jött az ünnepnapi zabaroham, valamit kellett csinálni. Madártej lett belőle. Pontos mennyiséget nem tudok írni, mert ránézésre csináltam. Kb. 7 deci tejhez 4 tojást számítottam. A tejet felforraltam, közben a tojások sárgáját elkevertem 2 evőkanál teljes kiőrlésű liszttel és 1 szűk evőkanálnyi folyékony édesítővel (főzésálló), a tojások fehérjét felvertem. A tejen megfőztem a madárkákat, szép nagyok lettek. A sárgáját apránként felhígítottam a forró tejjel, majd az egészet belekavartam a lábasban maradt forró tejbe. Nem lett édes és nem lett sűrű, de engem maximálisan kielégített :-)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "