Pages

2011. február 13., vasárnap

Spenótos nokedli


Ezt a nokedlit az egy fokkal egészségesebb teljes kiőrlésű tönkölylisztből készítettem. Mennyiséget nem tudok írni, mert én a nokedlit 10 éve szemmértékkel készítem. A lényeg, hogy két tojásból, pici tejből, és vízből a liszt folyamatos hozzáadásával készítem, a mennyiség attól függ, hogy hányszor akarunk belőle enni. Az állaga teljesen hasonló a hagyományos nokedli tésztájához. Sós vízben kifőztem. Közben 5 gerezd fokhagymát megpirítottam olíva olajon, hozzáadtam 15 dk frissen fagyasztott spenótot és fél doboz bolti fagyasztott parajkrémet. Összerottyantottam ezeket, picit megsóztam és összekevertem a nokedlivel.
Kb 30 perc alatt volt kész és reménykedem hogy holnap tudok vinni belőle a munkába...

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "