Pages

2011. február 6., vasárnap

Zellersaláta


Ezt a receptet is Ottisnál találtam és mivel pont volt itthon egy kisméretű friss zellerem, meg is csináltam gyorsan. Annyit változtattam rajta, hogy csemegeubit nem tettem bele, mert az nincs itthon, kihagytam az olíva olajat és a citromlevet is. Ízletes, finom, a tárkonytól nagyon nagyon finom íze lett, én az egészet meg tudtam volna enni :-)
Én így csináltam:
  • egy kis fej friss zeller
  • egy alma
  • egy sárgarépa
  • egy kis fej lilahagyma
mindezt feldaraboltam gyufaszál vastagságúra. (Az almát ezért nem nagyon sikerült...)
Öntet:
  • egy pohár joghurt
  • egy teáskanál majonéz
  • egy teáskanál mustár
  • só, bors
  • tárkony (nekem csak szárított van itthon)
összekevertem az öntet alapanyagait, majd a zöldségekkel is. Ha összeérnek az ízek biztosan még finomabb is lehetne, de nálunk nem érte meg azt a kort :-)

2 megjegyzés:

kismazsi írta...

Ez jól néz ki, és nem is hizlal!Köszi a receptet!

Melinda írta...

Nincs mit :-) Nekem az egyik kedvenc salátám lett rögtön az első falat után :-)

Megjegyzés küldése

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "