Pages

2011. február 22., kedd

Itt vagyok

Nem vitt el az éhségrémség, csak egy kicsit túl lusta voltam ahhoz is hogy jelentkezzek. Pénteken megcsináltam a paradicsomos húsgombócot, nagyon finom lett, még ma is azt fogok ebédelni, de már sajnos a végét. Édesítővel készítettem és nagyon keveset kellett rajta sűríteni, mert a házi paradicsomlé eleve nagyon sűrű volt. Szombaton iskolában voltam, és mivel reggel rohannom kellett így becsúszott két nagyon finom sparos sörkifli a kefír mellé.
Vasárnap pedig újból az áldásos sütőzaciban készítettem egy fél kilós pulykamellet steak krumplival. Továbbra is a legjobb találmányok egyikének tartom ezt a zacsit, mert ilyen omlós sülthúst ritkán tudtam még készíteni.
A tegnapi napom szintén rohangálással telt a munka után és angolon is voltam és sajnos megint úgy érzem, hogy nem vagyok a toppon, nagyon nem...
Ma munka után gyorsan megyek haza, és este otthon már nem is akarok enni. Muszáj lenne rászokni, hogy este hat után már ne egyek.
Egyébként 92,8 voltam. Nagy bánatom, hogy ebben a hónapban még a -2 kg sem fog menni :-(((( Bár van még egy hét, de kizárt dolognak tartom, hogy addig érjek el valami eredményt.

8 megjegyzés:

pipacs írta...

Ez a hónap nekem se volt túl sikeres. Ez van. Majd a többi jobb lesz! :):)

Melinda írta...

Így már mindjárt jobb, hogy nem vagyok egyedül :-)

Brigi [Dinnyéske] írta...

Kedves Melinda! [:

Olvasgattam Blogodat, és a mi nap én is elkezdtem írni a "fogyi naplómat". Arra gondoltam, hogy felkeresek olyan embereket a blogspot.com-on keresztül akik egy csónakban eveznek velem, és ők is ádáz harcot űznek a kilókkal. Így találtam meg a te weboldaladat is! (: Azt szeretném kérdezni, hogy benne lennél-e abban hogy mindennap követnénk a másik blogbejegyzéseit és kommentjeinkkel,tanácsainkkal buzdítanánk a másikat. Hiszen mindig jobb "csapatban" mint egyedül. Várom válaszodat! (:

Amúgy ez a hónapom nekem is rosszul sikerült.. múlt hétvégén egyszerűen nem bírtam magammal és neki álltam mindenféle édességet magamba tömködni. De szerencsére nem csúszott vissza egyetlen kiló sem. (Valószínűleg a kutyasétáltatás miatt) Ha nekem nem sikerül egy adott időn belül leadni néhány kilót akkor mindig azzal szoktam magam vigasztalni, hogy "legalább tartottam a súlyomat, és nem híztam egy grammot sem ez még mindig jobb mintha többet mutatna a mérleg"

pipacs írta...

Melinda: szerintem már a telet is egyre nehezebben viseljük, ha itt a jó idő az életmódváltás is könnyebb lesz! :)

Melinda írta...

Szia Brigi! Azt nem ígérem, hogy minden nap menetrendszerűen megjelenek, de ígérem, hogy igyekezni fogok :-)Sok kitartást!!!

Melinda írta...

Pipacs, most komolyan, az normális, hogy vajaskenyeret ennék vajaskenyérrel????

Melinda írta...

Ja és meg is eszem, úgy, mint ma este két szép szeletet. Nem azt a kockakenyeret, a rendes kilósat...

Brigi [Dinnyéske] írta...

SziA Melinda!

Én már annak is nagyon örülök, hogy rendszeres olvasónak feliratkoztál nálam! ^^

Amúgy velem is ez volt múlt hétvégéig csak akkor én nem vajas kenyérrel bűnöztem hanem melegszendvicsekkel.... x] hármat (persze nem egy nap alatt) is megettem jóó sajtosan és fokhagymásan! :D De a futásnak köszönhetően nem jött vissza egy kiló sem! Én arra gondolok, hogy ez a téli depressziónak az egyik oka nálam. Ennyire betegesen még soha nem vártam a tavaszt!!!!

Megjegyzés küldése

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "