Pages

2011. január 24., hétfő

Kókuszgolyó

Az NLC fórumról kaptam ezt a receptet (amint megtudom kitől, belinkelem :-)), kipróbáltam, nem édes, de nagyon finom. A kakaópor kesernyés íze nálam elnyomja az édesség utáni sóvárgást.

Diétás kókuszgolyó
  • 10 dkg zabpehely (apróbb szemű)
  • 5 dkg kókuszreszelék
  • 1 ek light margarin
  • 2 ek zsírszegény kakaópor
  • 1-1,5 dl tej
  • 7 szem édeske /én egy tk folyékony édesítőt tettem bele
A tejet megmelegítem, közben a száraz hozzávalókat összekeverem. Beleteszem a margarint, összemorzsolom, majd hozzáöntöm a meleg tejet. A zabpehely meg fog duzzadni, nem marad lágy a tészta. Golyókat formálok belőle és hűtőben tárolom.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "