Pages

2011. január 3., hétfő

Túléltem

Szerencsésen túl éltem az idei első munkanapot. Elfoglaltam magam a felhalmozódott tennivalókkal, ezért nem is volt olyan vészes. A fogyókúra szempontjából jó volt visszatérni, mert jóval kevesebbet töröm a fejem az étkezéseken. Reggel végülis üres korpáskifli volt és egy adag kávé. Nagyon béna vagyok, minden hűtött cuccomat itthon felejtettem és most jutott eszembe, hogy a csinosan elkészített kaliforniai paprikás körözöttemet is. De ma este már több eszem lesz, felírom egy cetlire, hogy van hűtős cuccom is :-)
Ebédre lencsefőzeléket ettem a másik kiflimmel, ezzel a szénhidrátbevitelem mára még sok is volt. Kalóriát nem számoltam, de szerintem nem volt egész nap több mint 1300-1400 (max!!), mivel most vacsira lenyomtam egy 6-7 dekányi édesítővel készült tejberizst egy fél mandarin társaságában.
Most nekiállok a csirkemellet megfőzni, az lesz a lencsefőzelék mellé feltétként holnapra.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "