Pages

2011. január 15., szombat

2/6

Mivel ma két vizsgán is túlestem, nem voltam valami aktív. Tegnap este bekészítettem az egészséges kenyér újabb adagját, mindent ugyanúgy mint a múlt héten, csak a tejet cseréltem le vízre. Bátran mondhatom, megérte. Sokkal jobb, sokkal "kenyeresebb" lett a kenyerem. A DM-es kenyér annyira nem jön be, hogy szerintem nem is fogom megenni, inkább maradok a magam sütötte kenyérnél, és két szeletnél többet nem eszek naponta. Ez a két szelet ma meg is volt, suliba egy vékony szendvicset vittem sonkával, paprikával. Nem érkeztem hamarabb megenni 11 óránál, ezért egyben ez volt az ebédem is.
Most, délutánra pedig két nassolnivaló uzsonnát is csináltam. Az egyik a reszelt alma, csak úgy üresen, lereszelve, mint a bébipapit régen.

A másik pedig a klasszikus tejbezabpehely. Most kivételesen mikróban készítettem el, kevés zabpehellyel és sok tejjel. Sokkal finomabb lett így, ezért maradok ennél a változatnál.


Vacsorára valamilyen csirkés étel lesz. Zs főz mert én K.O. vagyok...

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "