Pages

2011. január 28., péntek

Hétértékelés (2)

A legfontosabb, hogy megindult a fogyás (majd 1 hónap várakozás után ideje is volt) lassan ugyan, de remélem biztosan. Minden nap ittam 3x0.5l vizet, plusz néha teát ittam. Ezen a héten minden nap ettem halat valamilyen formában, leginkább párolva. Ez nekem nagy kihívás, mert nem vagyok halas, viszont be kell lássam, ha fogyókúrázik az ember lánya, akkor érdemes többet enni belőle, sőt nagyon sokat. A tőkehal nem tartalmaz sok kalóriát, sőt szinte semmi ahhoz képest, ami egy jó kis sertéstarjában van. Van egy segítőtársam (majd felteszem róla a fotót is) egy párolóedény, amibe csak beledobálom a húst, zöldséget egyben, mikróban 10 percig párolom és kb negyed óra alatt varázsolok magamnak egy komplett vacsorát.
A hétvége nehéz lesz, születésnapot fogunk ünnepelni körömpörkölttel és tortával...

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "