Pages

2011. január 26., szerda

4/3

Negyedik hetem harmadik napja. Egészen boldog vagyok attól, hogy végre elkezdtem fogyni, még ha éhes vagyok, akkor is jobb elviselni abban a tudatban hogy a fogyásért csinálom. Egyébként ritkán vagyok éhes, igyekszem mindig valamit elrágni, nehogy falásroham jöjjön rám...
Reggeli: fél zsömle diabetikus lekvárral (a másik felét a kolléganőnek felajánlottam, mert annyira finom a saját készítésű zsömi, hogy meg kellett kóstolnia)
Tízórai: 3 korpovit keksz, 1 kávé pötyivel
Ebéd: 10 dkg bulgur 10 dkg zöldséggel keverve, 1 szelet párolt hal
Uzsonna és vacsora: 1 db lehető legkisebb delikát fitness a pékségből (10 dekában 294 kalória)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "