Pages

2011. január 14., péntek

2/5 reggelén

Egy kicsit el vagyok szontyolodva. Biztosan nem csinálom tökéletesen a fogyókúrát és megeszek olyan dolgokat is amit egy rendes fogyózós nem eszik meg, de nekem az ördögi körből iszonyatosan nehéz kikecmeregni. Este még megettem vagy fél kiló mandarint, ami az update szerint 3-as, kalóriának pedig 45 ha jól emlékszem, darabonként. Éhes voltam, fáradt és nyúzott, elcsigázott. Úgy érzem, hogy a világ is ellenem van és a körülmények, a helyzet csak nehezítik az amúgy is kínkeserves fogyást. Hogy a mozgásról ne is mondjak semmit. Mert aki túllendült a holtponton úgy van vele, hogy ez csak lustaság kérdése. Én pedig nem lustaságról beszélek, hanem erőtlenségtől, időhiányról és kedvetlenségről. Pedig fáj minden porcikám, a hátam, a nyakam, a csontjaimban érzem és tudom hogy tenni kellene ellene, de a körülmények ostoba és makacs dolgok.
Ma reggel 94.7 kg voltam, tehát menstruáció és kb két hét fogyi után ennyit sikerült. 30 dekát. Igaz hogy voltam én már idén 97 is, amikor a víz szépen összegyűlik, de az csak víz. És szerintem ez a 30 deka is. Az NLC fórumban írtam is a többieknek, hogy nálam a tapasztalat az hogy a fogyás jó 3 hét múlva indul meg. Ez így igaz, de addig honnan is tudjam, hogy jól csinálom-e????

4 megjegyzés:

Zöldike írta...

Sziabia!
Ne keseredj el, ha tudod, hogy az egészségtelen összetevőket egészségesre cserélted és ha mindenből valamivel kevesebbet eszel, akkor jó úton haladsz, még ha az eredmény nem is jelentkezik azonnal :))
Pussz: Zöldike

Melinda írta...

Hát igyekszem nem elkeseredni, de tudod milyen szélmalomharc ez az egész...
Most eldöntöttem, hogy ha havi két kiló lesz, akkor az is nagyon sok lesz év végére. Tényleg megpróbálom magam nem idegesíteni, hogy nem indul a súlyom lefelé. Bár be kell valljam, a szénhidrátot nem vontam meg teljes egészében, mert olyan elvonási tüneteim lennének, hogy csak na...
Ma pl megettem egy kocka fehér csokit, nem többet csak egy kockát.

Zöldike írta...

Én is bűnözök néha.... másként nem megy - nem lehet napi 3000-3500kalória után, amennyit én tavaly ettem, rögtön fakír módjára napi 500kalórián megélni... Próbáld meg a következőt: egyik nap normálisan eszel, következő nap minimálisat - ez a legújabb módi a németeknél, pont most jelent meg róla egy könyv, ezzel állítólag be lehet indítani a lelassult anyagcserét. Meg az én privát véleményem, de ezen ne akadj fent, ha szerinted gáz, de szerintem inkább a husin, tejterméken kellene visszavenned - napi kb. 5-8dkg összfehérje-bevitel! a megengedett mérték... nem szerintem, hanem az a gyógyító étkezés irányelvei szerint (Paul Pitchford)

Melinda írta...

Ha nem eszek húst, csak simán salátát, akkor nagyon éhes leszek :-( Mást pedig nem nagyon tudok, mert a szénhidrát sem lehet sok :-((((
Lehet hogy inkább kipróbálom ezt az anyagcsere beindítást.

Megjegyzés küldése

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "