Pages

2011. január 4., kedd

#3#

Tegnap este úgy mentem haza, hogy Zs-t megkértem vegyen ki csirkemellet a fagyasztóból, mert szeretném megfőzni mára, ebédre. Aztán mikor hazaértem közölte, hogy ha már megfőzöm, főzzem meg húslevesnek, ő eszik belőle. Így este hétkor még egy kisebb lábasban rotyogott a finom húsleves. És ahhoz képest, hogy egy hirtelen összehordott levesnek indult, a legfinomabb leveseim egyike lett, azok közül, amiket valaha is megfőztem. Így este nyolc körül még ettem egy jó kis lélek- és testmelegítő húslevest. (Fotó később, ha hazaértem).
Mára így meglett az ebédem is, főtt hús lencsefőzelékkel. Vagy inkább főtt lencsével, mert az olíván pirított hagymára csak ráöntöttem a lencsét, és megfőztem. Semmi habarás, semmi rántás, de így is nagyon jó lett.
Reggelire megettem a tegnapelőtti kaliforniai paprikába töltött körözöttet, két szelet tk kenyérrel és egy kávéval.
A vacsoráról pedig még nem tudok nyilatkozni, ha kedvem lesz munka után, elnézek a piacra valami hús- és felvágottárut, hogy meglegyen a napi fehérjeforrásom.
A kedvem nem a legjobb, az idő pocsék nyálkás és ködös-zúzmarás és semmi ambícióm nincs ma sem dolgozni. Csináltam viszont néhány szép fotót a munkahelyem előtti zúzmarás bokrokról, remélhetőleg úgysem fogunk már ilyet látni egy jódarabig. Bár hátravan még február, amikor kőkemény hidegek is szoktak lenni.
Így a szabadtéri sportolásról erre a két hónapra biztosan lemondok, max pár sétát fogok tenni.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "