Pages

2011. január 7., péntek

Kisült a kenyerem


Úgy vagyok vele, hogy a boltok kenyér-kínálatában nem bízom, ezért inkább itthon összeállítom a cuccot és a kenyérsütőm kisüti nekem. Tényleg semmi dolog nincs vele, csak várni kell a kész kenyérre. Van egy receptem, amit az interneten találtam egészséges magos kenyér néven. Leírom a receptjét, ha pedig valaki a saját szerzeményét látja benne szívesen kiteszem a forrást is.

Egészséges magos kenyér
  • egy tojás és annyi tej, hogy a tojással együtt 267 ml legyen a folyadék
  • 1 evőkanál só
  • 6 ml olíva olaj
  • 6 ml méz
  • 280 gr teljes kiőrlésű tönkölyliszt
  • 100 gr tönkölyliszt
  • 50 gr szejtán (búzasikér - ettől szebben megkel a kenyér)
  • 1 cs szárított élesztő
  • 100 gr olajos mag
A hosszabb teljes kiőrlésű programon sütöttem, sötét színre beállítva.

Az első szeletet gyorsan meg is ettem egy kis diabetikus lekvárral. :-)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "