Pages

2011. január 10., hétfő

2/1

2. hetem 1. napja. A felkelés nagyon nehezen ment ma reggel, pedig tegnap este nem éreztem magam fáradtnak. A hétvége úgy telt el, hogy elég sok nasi volt napközben, egy kis korpás keksz, egy kis kefir, alma vagy mandarin. Szerintem többet ettem a kelleténél, de ezt most betudom a pirosbetűs ünnepnapjaimnak.
Ma reggelire a hétköznap szokásos kávém volt egy szelet saját kenyérrel és két szelet sonkával. Ez majdnem délig kitartott, fél 12 körül ettem 2 db korpás kekszet még egy kávét és 13 körül a húslevest. Most pedig még 3 szelet korpás kekszet ettem, és viszek is ötöt a hazaútra, mert este hétkor végzek az angol miatt. Útközben lehet hogy veszek valahol egy kis gyümölcsöt mellé.
Ma nem lesz semmiféle mozgás, a hétfőket általában megpróbálom egyszerűen túlélni.
Lassan elkezdek újfajta kombinációk után nézni, mert előbb-utóbb unni fogom az állandó korpás keksz-evést, nem akarok egysíkú táplálkozást, amikor annyi jó zöldség és miegymás van a piacon.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "