Pages

2011. január 5., szerda

Képmagyarázat

A lentebb látható fotóim az elmúlt napok ételei egy dolgozó lány keze alól. Meg kell mondjam, hogy a tegnap este hirtelenjében összerittyentett salátám az előző napi csirkemellel nagyon jól sikerült, és nagyon jól esett ma délben (de lehet hogy csak azért mert már nagyon éhes voltam).
Reggelim egy kávé, két szelet graham kenyér, két szelet római sonka, uborka és egy kockasajt volt. Ez kitartott kb fél egyig.
Délben a fent említett salátám volt, majd három körül megettem a tejbe-zabpelyhet is, mivel ma hosszú napos vagyok (angolra megyek), későn végzek, este 8 után már nem akarok enni, inkább most ettem meg a vacsit. Hazafelé a buszra tartogatok még magamnak egy kis korpás kekszet.
Tegnap az NLC-n két jó ötletet is olvastam, amit tuti meg fogok valósítani:
  • Almát meghámozni, felkockázni és mikróban rövid ideig párolni. Így nem lesz annyira savas és szerintem éhes sem leszek tőle azonnal.
  • Olívabogyó és sajtfalatok. Szépen kis fogpiszkálóra szurkálva még jól is mutatna. Aztán továbbfejleszteném sajtkrémnek valami light sajttal, apróra darabolva, pici olívaolajjal.
Egyébként a húsleves pedig annyira bejött, hogy hétvégén újból fogok ilyet főzni, tele fogom pakolni répával és zellerrel és salátábavalónak fogom tartogatni a következő hét elejére.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "