Pages

2011. február 8., kedd

Mindegy, csak zöld legyen

Már a hűtőben figyel egy nagy zacskó spenót, ebből lesz a tojásos spenótsaláta, de én sajt helyett hónapos retket fogok beletenni (az mégiscsak kalóriaszegényebb :-)). Ma gyakorlatilag csak a zöld színre hajtottam, annyira kívánom az ilyen friss színeket, úgyhogy vettem pár szem kivit is, kettőt most ettem meg ebéd gyanánt.
Én már nem nagyon írogatom, hogy pontosan mit is eszek aznap, mert azt figyeltem meg, hogy amit eltervezek, az általában nem is valósul meg, mert mást ennék, vagy nem úgy enném, stb. A spenót is csak reggel jutott eszembe a metrón, hogy le kellene szállni a piacnál és megnézni hogy van-e. Reggelire általában mindig megvan az egy db saját készítésű zsemlém, nem is kívánom a bolti cuccokat, ezzel sincs sok bajom és szeretem sütni is. Sokszor guggolok a sütő előtt és figyelem, ahogy hatalmasra nőnek a kis pufik :-)
Ebédre igyekszem laktatót enni, olyat ami 4-5 óráig legalább kitart. Ez az utóbbi pár napban kimerült a székelykáposztámban. Én szeretem elpusztítani ezeket az utolsó morzsáig (lehet hogy ezt is át kellene állítani az agyamban??), mert egyrészt nem vész kárba, másrészt a káposzta felmelegítve is jó, mint tudjuk.
A vacsora az már inkább neccesebb dolog. Nagyon sokszor fáradtan, nyűgösen érek haza, és ilyenkor néha beszalad még egy zsemle, vagy egy kis tésztás étel. Igyekszem mindenből kevesebbet enni, de éhezni nem vagyok hajlandó, mert tudom, hogy akkor jön az éhségrémség.
Tegnap mondjuk újból csináltam zellersalátát, dupla adagot és rendesen jól is laktam belőle. Amit nem nagyon kívánok, az a nagyon húsos ételek. Megelégszem egy-két falattal is és inkább jó sok köretet eszek, a héten viszont még halat sem ettem, de biztosan nem fog elmaradni.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "