Pages

2011. május 11., szerda

Tudat alatt fogyok??? Vagy tudatosan?

1-2 héttel ezelőtt a Húsvéttól nagyon tartottam, mert az minden rendes magyar családban hatalmas lakomákkal jár. Nálunk is, pláne amikor csak 1-2 havonta jár haza az ember a rokonaihoz. Akkor aztán mindenki kínálgat és tukmálja a sonkát, a tojást, a sütit. Azt kell megállapítanom, hogy sikeresen átvészeltem azt az időszakot. Volt, amikor háromszor is ebédelni kellett (ahogy sorban mentünk a rokonokhoz), mert ha nem eszel, akkor megsértődnek. Ezeken a dolgokon úgy estem át, hogy ahol csak lehetett kizárólag levest ettem, abból is csak keveset, főételt pedig vagy egy negyed adagnyit vagy semmit.
elkezdtem tudat alatt, tudatosan is a porciókat csökkenteni, kevéssel de mégis érezhetően. Úgy jöttem haza, hogy nem híztam ahhoz képest mint amennyivel elmentem. Azóta pedig itthon folytatom a dolgot. Megengedem magamnak a kenyeret is akár, de egy pontnál nem eszek többet. Jelenleg 1 kg fogyásnál tartok, ismét 92 kg vagyok, tehát hatásosnak érzem a dolgot.
Most arra készülődök és gyűjtök információkat, hogy hogyan kezdjem el méregteleníteni a szervezetemet, hasonlóan hatékonyan, lassan és jól megfontoltam. Régebbi fogyókúráknál már észrevettem, hogy ha teljes bedobással csinálom, akkor sem kezdek el fogyni minimum kettő de inkább három hétnél hamarabb, ezért most azzal kísérletezem, hogy a tetteket is csak lassan kezdem el. Remélem ez lesz nálam a hatásos.

1 megjegyzés:

Virág írta...

Ezt a vendégeskedést nagyon ügyesen csináltad!

Megjegyzés küldése

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "