Pages

2011. július 19., kedd

Lerovom tartozásomat a Szent Imre lipidjéről.

Tartozom még egy beszámolóval a Lipid osztályról. Akik pesszimistán vélekedtek - igazuk lett. Én a kis 95 kilómmal egyrészt pehelysúlyú versenyző voltam, másrészt aki visszajár a sok fölös kilója miatt, szerintem az sem kap többet, mintha az interneten összeszedi a szükséges információkat. Az akaratot ott sem töltik tölcsérrel az ember agyába, de hogy ha nincs valakin 50-60 kiló súlyfelesleg, szóba sem állnak az emberrel. A doktornő gyakorlatilag megkérdezte, hogy mit akarok én tőlük??? Köpni-nyelni nem tudtam, és annyit mondtam, hogy mivel 10 éven keresztül nem ment a fogyás, és gyakorlatilag egy arcideg-bénulás miatti szteroid kezelés miatt kezdődött a hízásom, gondoltam segíthetnének.... A válasz erre az volt, hogy a kint ülő dietetikus majd elmondja mit kell enni. Szóval újból köszönöm szépen, hogy fizethetem a TB-t.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "