Pages

2011. augusztus 8., hétfő

Még most sem tudom,

hogy hány kiló is vagyok? Szerintem nem is lényeges. Sokat bicajozok, próbálok keveset enni, de a finom falatokat nem vetem meg. Most sikerült beszereznem a Diéta&Fitness augusztusi számát, majd mazsolázgatok belőle magamnak. Láttam, már megint egy újfajta diéta van a porondon, az 5 faktoros diéta.
Azt hiszem ebben a hónapban még kihasználom a dinnyeszezont, amíg Lőrinc bele nem pisil, és uzsonnára-tízóraira dinnyét fogok magamnak szervírozni. Nem vetem meg a főtt kukoricát sem, rég ettem ilyen finom és édes!!! kukoricákat, mint amiket mostanában lehet kapni a piacokon. Én kihasználnám az alkalmat, télen úgysem lesz rá lehetőségem.
Elővettem régi DVD-imet és mikor megláttam, jutott eszembe, hogy nekem a Duci-téning összes megvan :-) Lehet hogy nekiállok ugrabugrálni délelőttönként, úgyis jön ma déltől a rossz idő. Bár én arra számítottam, hogy ide Ikervárra jó hamar a reggeli órákban megérkezik, eddig még csak apró jelei vannak az égen, semmi egyéb. Még kis szerencsével a ma kimosott ruhák is megszáradnak a rossz idő beköszönte előtt :-)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "