Pages

2010. december 31., péntek

Malacsült


Nem ez volt a terv, de Zs hazaállított egy 2 kilós sertéscombbal. 4 órán keresztül sütögettem, locsolgattam, ezért bizony meg is kóstolom. Igyekszem az ilyen bűnözéseket majd elkerülni, de úgy vagyok vele most, hogy ezt még megengedem. Holnap pedig sétálok cserébe egy hatalmasat. Viszont nem csináltam még meg a lencsét és a virslit sem, délután korpovit kekszet ettem almával.
Jövő héttől visszaáll sajnos a rend, én is megyek már dolgozni. Azt terveztem, hogy a Teletáltól rendelek leveseket, ott feltüntetik a kalóriaszámot is, salátát, zöldséget pedig viszek majd magammal. Könnyebb lesz ha hétköznaponként beleásom magam a munkába.
A receptet egyébként a Vidék ízéből vettem, kisebb módosításokkal, és nagyon nagyon fincsi lett.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "