Pages

2010. december 29., szerda

Ráhangolódás

Ma ez a legjobb kifogásom. Reggelire még megettem a maradék erdélyi szalonnát, mert ugye úgy vagyok programozva, hogy nem dobunk ki semmit sem. Mivel egyedül én eszem meg, így önfeláldoztam magam és letoltam egy kb. 5 dekás darabot. Estebédre pedig egy kis erdei gyümölcsleves lesz (megpróbálom nagyon lightosan csinálni (van itthon folyékony édesítő is, aminek nem vagyok túlságosan híve) és lesz olívaolajon sült csirkecomb sült gombával és valami salátával. Napközben nem ettem semmit eddig, csak a reggeli pohár teát kortyolgattam, remélem ez már így is marad. Általában azért mindig este 8-9 körül tör rám az éhségrémség, azt kellene valahogy túlélnem.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "