Pages

2010. december 28., kedd

Titkos módszerem ...

... nincs. Különben miért vezetnék webnaplót? Az én módszerem a kalóriaszámolgatás és update módszer keveréke lesz. Ezen sokat gondolkodtam (sajnos többet, mint amennyit cselekedtem), de mégiscsak arra jutottam, hogy számomra az a tökéletes, ha nem csak kizárólag egy módszerre esküszöm. Update, mert szinte bármilyen szituácóban, élethelyzetben meg tudom állapítani, hogy azt az adott ételt most megegyem-e vagy sem? Meg őszintén, ki áll neki a munkahelyén lemérni a kenyeret vagy a salátába rakott husi súlyát? Kalóriaszámolgatás, mert mégiscsak nem kéne mértéktelenül zabálni, és bevallom néha (vagy inkább állandóan?) szükségem van a szénhidrátra, még annak az árán is, ha kevesebbet kényszerülök enni. Mostanában remek ételszállító cégektől rendelhetünk, sok helyen láttam azt is hogy fel van tüntetve a pontos kalóriamennyiség, így csak könnyebb lesz valamivel, ugye?
És van még egy titkos hozzávalóm is: a mozgás. (Jujjj) Ami nem fog egyenlőre másból állni, csak jó esetben a hetente egyszeri úszásból. Mert ennyire van időm és bevallom energiám is. És lehet hogy leszállok a buszról/metróról egy megállóval hamarabb.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "