Pages

2011. október 25., kedd

179 nap múlva...

Hétvégén székelykáposztát gyártottam, ipari mennyiségben. Ennek az ételnek van egy nagyon jó tulajdonsága (a többi mellett) - egy hétig is simán eláll a hűtőben. Ja, és nem tudom megunni. Szerintem a diétás étrendbe is beilleszthető, hiszen nem muszáj zsírral kövér hússal csinálni. A light változat nálam olívaolajból, és pulyka- vagy csirkemellből készül. Rizst ilyenkor nem kell beletenni, de szerintem lehetne helyettesíteni akár hajdinával vagy kölessel is, ha valakinek hiányzik. Én még nem próbáltam így, de a téli szezon alatt még többször fogok csinálni, lehet hogy kísérletezek vele.
A súlyom mostanában rekordokat döntöget - és nagy szomorúságomra nem tudom mi az oka. Vizesnek érzem a testemet és a lábaim mintha ólomból lennének.
Mivel még mindig itthon vagyok, a héten szerintem megtervezem a karácsonyi sütiket - nálam sajnos nem múlhat el úgy ünnep, hogy ne legyen süti... és azért kezdem el most tervezgetni, hogy minden alapanyag meglegyen időben (mostanában a dolgok logisztikája nagyon fontos).

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "