Pages

2011. október 17., hétfő

Nagyon nincs...

...miről írnom. Egyik betegségből a másikba esek, ráadásul azt veszem észre magamon, hogy egyre többet vagyok képes aludni. Remélem ez nem a munkakeresés miatti depi jele, inkább csak készülök a hosszú téli estékre. Ráadásul a ház ura is vidéken dolgozik, hétvégente jár haza, szóval hétközben még szalma is vagyok ráadásul. Pár hete elkaptam egy hasmenős-hányós vírust, amiből meglepően soká, hetekkel később másztam ki, ráadásul folyamatosan gyomorégéssel, gyomorsavval küszködtem, amivel ezelőtt még sohasem. És mire rájöttem, hogy milyen ételtől nem fáj a hasam és milyen gyógyszer jó neki... hát volt néhány kellemetlen órám. Aztán mire kezdtem jól érezni magam, jött a hideg és én egy hűvösebb őszi lenge fuvallattól is félek, mert rögtön begyullad a fülem, vagy a hallójáratom. Természetesen idén már ebből is kijárt nekem, ezért most antibiotikumot szedek, amitől a gyomrom, hát...

Azért van jó dolog is, ma beszereztem én is teljesen ingyen Miss Sporty neszesszert, amit Pipacs oldalán láttam :-) Nekem egy körömnövekedést serkentő lakk jutott és egy folyékony szemhéjpúder. Rózsaszínes árnyalatban, ami nemigazán az én színem, de barnával keverve azért el lehet használni. Volt még benne egy-két reklámcetli, körömmatricák, hogy ki tudjam választani a tövig levágott körmeimhez illő színeket és egy egészen hasznos kis smink-tanácsadó füzetecske és egy akciós kupon is.

Este aztán jól telepakoltam szegény neszit, mert rájöttem, hogy talán jobban érezném picit magam, ha törődnék a külsőmmel, netán sminkelnék is... cucc az van hozzá (nekem) bőven.


Aztán pakolás közben rájöttem, hogy iszonyat mennyiségű krémem, kencém, pakolásom, kenőcsöm, testápolóm, tusfürdőm, szappanom és ki tudja mim van még, amit az elmúlt hónapok során egészen elképesztő módon felhalmoztam. Az a típus vagyok, aki jól beraktároz mindenből, aztán vagy elfelejti és másikat vesz. Nos, úgy döntöttem, mint a varrós lányok az UFO-kat, én a krémraktáramat fogom felszámolni a következő hetekben. A munkanélküliből úgysem nagyon telik új kencére, a régieket pedig tényleg pazarlás lenne kidobni. Szépen leapasztom a készletemet mindenből, hogy aztán újakat próbálhassak ki :-)


2 megjegyzés:

pipacs írta...

Na örülök, hogy ilyen hatással volt rád a postom! :))) Én a lakkot továbbpasszoltam anyunak, nem akarok hosszú körmöket :D, a szín pedig nekem túl natúr! :)A munkakérdés remélem hamarosan megoldódik és ÍRJ! :):)

Melinda írta...

Hát köszi a posztot :-) Különben gyűjtögetném a pontjaimat a még nem létező gyermekem pelenkájára :-)

Megjegyzés küldése

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "