Pages

2011. október 21., péntek

183 nap múlva...

Ma reggelre újból elkapott a kórság, ma a torkom fáj és orrom eldugulva. Komolyan, még ha kinn tornáztam volna a friss levegőn....
Ellene vagyok, de mától határozatlan ideig C vitamint szedek, tabletta formájában. Inkább szeretem kinyerni a vitamint a citromból, sőt még magában a levét is megiszom, de úgy tűnik az kevés. Van (a most divatos) acerola tartalmú bogyóm, és hagyományos rágótablettás C vitaminom is. És most elképzelem azt ahogy rohanok a királyi helyre, mert az én gyomrom kényes az effajta erőszakos vitaminutánpótlásra...

És mivel megjöttek az ünnepnapok is, az elmúlt napokban ismételten felhalmoztam jópár kilót víz formájában.
Itt hívnám fel a figyelmet kedves Bloggerinák, hogy létezik egy (nálam igenjól bevált) homeoátiás szer a túlsúlyom miatt megzavarodott ciklus rendbetételére. A neve: vitex agnus-castus. Barátcserje-kivonatot tartalmazó homeopátiás minibogyók. Igen jól karban tartja a ciklust és engem - személy szerint jópár napnyi izgulástól (és khm. tesztvásárlástól) szabadított meg. :-)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "