Pages

2011. november 10., csütörtök

MapMyRun

Elsődleges célom az volt, hogy le tudjam valahogy mérni a 3 kör hosszát. Azért mégis csak jó ha tudom mennyit sportolok. A gugliban találtam rá erre a weboldalra és tök jó dolgokat fedeztem fel benne.
Az első ami miatt megfogott, hogy van androidos alkalmazása. Van egy baromi okos HTC telefonom és eddig a telefonáláson és az emailek megnézésén kívül másra nem nagyon használtam. Letöltöttem az alkalmazást, az interneten pedig regisztráltam és elkészítettem az első útvonalamat. Egyébként úgy látom hogy ezeket meg is lehet osztani másokkal és kommenteket is lehet hozzá fűzni. (Bár remélem hogy nem lesz túl népszerű útvonal, mert nem szeretném ha itt a ház előtt várva futkároznának a sporttársak, és látnák a sonkáimat :-))
Megtudtam azt is, hogy 179 és 185 méter között mozog az útvonal magassága.




Van statisztika is: ki-hányszor-mennyi idő alatt futotta le a kört.

Hát igen, egyenlőre én vagyok a győztes :-)))

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "