Pages

2011. november 2., szerda

Rekordokat döntöget a súlyom :-(

A hosszú hétvégén tanúsított étkezésemre finoman szólva sem vagyok büszke. Azért zabálás nem volt, de hogy az utcai gönceim feszülni fognak, ebben biztos vagyok. Először is én főztem minden nap, mert a virágüzlet a Mindenszentek miatt folyamatosan üzemelt. Az ebédet meg kóstolgatni kellet, hogy jó legyen. Aztán a mozgásom addig terjedt, amíg a kert végébe kiballagtam a répáért, meg vissza, sőt volt egy pár, alkalmanként 5-10 perces bicajozás is, ha el kellett ugrani valamiért.
És most jön a sokk: este, fürdés után 97,7 kilót nyomtam. Rekordokat döntögető a súlyom. És hozzáteszem, ez reggel sem volt jobb...
Szóval.... :-(

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "