Pages

2011. március 16., szerda

16.nap

A 12-15. napok mértéktelen zabalásairól, az állandó süteményezésekről inkább nem írnék. Mintha soha többé nem ehetnék semmi finomat, úgy ettem mindent. Van még 15 napom, hogy visszafogjam magam, és egy hónapom, hogy újból okom legyen enni (Húsvét előtt megint hazalátogatunk).
Jó lenne holnap elmenni úszni is, mert a hátam majd leszakad a kényelmetlen ágytól. Azért sétáltunk is alkalomadtán és bicajoztunk is, jövő hónapban többet tervezünk, mert épült egy csinos kis hosszú kerékpárút (19 km) Csongrádig, jó lenne kerülni egy irtó nagyot.
Ezt a hétvégét nem tudtam kihasználni veteményezés szempontjából, majd most szombaton vagy vasárnap megejtjük ezt a dolgot is.

3 megjegyzés:

pipacs írta...

Na igen..átérzem az elmúlt napjaidat, sajnos én is hasonlóan "viselkedtem". :/:/

Melinda írta...

Én azért örülök, hogy nem csak én voltam ilyen renitens :-)

pipacs írta...

:D
A kenyeret megint megsütöttem, most valóban kenyérként és továbbra is csak áldom a neved! :):) Mennyei, puha, tartalmas! És finom!! :)

Megjegyzés küldése

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "