Pages

2011. március 8., kedd

8. nap

Észre sem vettem, hogy tegnap nem hagytam bejegyzést. Ennek egyébként egyszerű oka volt: náthás vagyok, mint a dög. Csak érdekes módon a náthának két tünete van, semmi több: erőteljes orrdugulás és egy kicsi, nagyon kicsi köhögés. Ha nem tudnám, hogy nem vagyok allergiás, rögtön azt hinném, hogy az vagyok. Pedig nem, tavaly nyáron ellenőrizték. Ráadásul februárban nem is láttam mást a pollennaptárban, csak mogyorót, arra meg nem vagyok érzékeny.
Na mindegy, tegnap munka után (angolt elsumákolva) rohantam haza és az ágyban filmet nézve szépen lassan el is telt a nap. Sci-fi rajongó vagyok, úgyhogy most következett soron a Stargate Universe első évadja, ráadásul angolul, néha feliratot olvasva. Meg is lepődtem saját magamon, hogy milyen jól értem már, lassan nem is lesz szükségem feliratra. (Mire végig nézem az összes évadot, tuti nem:-)) A tegnapi fogyókúráért tett törekvéseimet ezért inkább hagyjuk, bár szerencsére ipari mennyiségű tea csúszik le a torkomon (cukor nélkül).

Ma reggelindításképpen megettem két szelet vajaskenyeret, délelőtt pedig elcsipegettem két db update kakaóscsigát (ezeket még tegnap vettem a Lurdy update pékségében, de otthon még azt is elfelejtettem hogy van édességem).
Délben saláta volt: apró kockákra vágott paradicsom, kaliforniai paprika, tv paprika, uborka, erős paprika. Vacsora pedig egy joghurt lesz és a tegnapihoz hasonló pihenőtevékenység.

3 megjegyzés:

Marti M írta...

Gyors gyógyulást neked!

Brigi [Dinnyéske] írta...

Ez az! Úgy ezek szerint más is evett kenyeret rajtam kívül! xĐ Pontosabban annak örülök, hogy nem csak én csábultam el. Bár a vasárnapi zúza pörkölt után egy szót sem szólhatok....
Melinda mikor fogod majd lemérni magad a centivel? Nagyon kíváncsi lennék az eredményre. Hidd el, hogy a mérleg nem minden! Én is alig fogytam a mérleg szerint még is -4cm a csípő és -3 cm a comból. (:

Bambi1978 írta...

Jobbulást Melinda!!!

Megjegyzés küldése

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "