Pages

2011. március 5., szombat

5.nap

Ma iskolában voltam délelőtt, ezért szendvicset vittem. Simán megvajaztam és erőspaprika karikákat dugdostam bele, semmi hús, semmi felvágott. Délben az ikeában ebédeltem: szarvasfasírt és egy kis krumplipüré volt, az elmaradhatatlan vörösáfonya lével. A vacsorám sütőzacsiban sült sertéscomb volt és sajnos egy kis sültkrumpli. A mai napom egyáltalán nem volt diétás és azt érzem a hasam puffadásán is.

Délutáni mozgásként pedig tavaszi nagytakarítást végeztem a ruhásszekrényemben - guggolások, hajlongások stb :-) Kidobáltam mindent amit nem használok és nagyszerű rend lett a szekrényemben. Komolyan, még a gondolkodásom is letisztultabb lett a rendrakástól :-)

2 megjegyzés:

kismazsi írta...

Ez tetszik:guggolás, hajolás!
Jövőhéten én is bevetem ezt a módszert, különösen azért , mert nálam is tele van a szekrény olyan göncökkel, amit már pár éve nem használok!

Melinda írta...

Szia Mazsi! Én ma is ezt csináltam :-) Tegnap a gönceim voltak soron, ma a papírok, könyvek, füzetek, stb... Kidobtam egy zsák szemetet :-)

Megjegyzés küldése

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "