Pages

2011. március 10., csütörtök

9. nap

Tegnap igencsak sok lelkierő kellett, hogy összeszedjem magam és elvánszorogjak angolra munka után. Nem szeretek sumákolni, ha már egyszer kifizettem a tanfolyamot, de néha nagyon szükségét érzem. Tegnap azonban erős voltam és elmentem, végül nem is bántam meg. Túl estem a fáradtsági holtpontomon, utána már jó volt, és középfokú teszteket csináltunk, amiket szeretek. Miután 6 részt végignéztem angolul a Stargate-ből a héten, így nem okozott problémát a hallgatási feladat :-)
Az evésemmel nem nagyon foglalkoztam tegnap, mert rendezvény is volt a munkahelyemen, ilyenkor én is eszek kis szendvicset, pogit, stb... úgyhogy ezt a részt nem részletezném. A súlyom mindenesetre 93 kg volt ma reggel, és azért vigyáztam arra, hogy ne tömjem magam tele.
A mozgással hadilábon állok a héten, a megfázásból eredően baromira fájnak a végtagjaim. Igazából annak is örülök, hogy bevonszoltam magam a munkahelyemre.
Holnap hazautazunk a szüleimhez és csak szerda reggel fogok munkába jönni rögtön. Majd megpróbálok nem sokat enni és egy kicsit mozogni a két szép kis foximmal.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "