Pages

2011. március 4., péntek

Hétértékelés

Ez a hét több szempontból is sikeresnek mondható:
  • elindult a Szigorú március - rám is fért egy kis szigor
  • mozogtam - úsztam, és még fogok is
  • a súlyommal is viszonylagosan elégedett vagyok, múlt héten volt, amikor 2 kilóval is többet nyomtam
Tegnap, miután vagy egy órát nézelődtem a DM-ben, elhatároztam, hogy egy picit többet törődök a bőrömmel. Főleg az arcommal. 29 évesen még mindig vannak pattanásaim és mitesszereim, ezt valahogy nem tudtam kinőni, és már egy pár éve észrevettem, hogy állandóan ki van pirulva az arcom (kb. mintha ittam volna). Szerintem ez azért is lehet mert az irodában állandóan gépek között ülök, volt, hogy a fénymásoló szellőzőjétől 2 méterre ültem éveken keresztül. Szóval intenzívebb arcápolásban lesz részem, és lehet hogy egy kicsit sminkelnem is kellene magam. Bár azért nagy erőfeszítéseket kell tennem, hogy én egy smink kedvéért minimum 10 perccel hamarabb keljek... És ez itt a reklám helye, de muszáj elmondanom, hogy találtam egy Himlaya nevű termékcsaládot erre a célra. Hát valami isteni, ahogy a diós arcradír letakarította az arcomat... Van fogkrém is, szintén...

9 megjegyzés:

Brigi [Dinnyéske] írta...

Örülök, hogy jól sikerült a heted! (: Az pedig még jobb, hogy múlt hét óta fogytál két kg-ot!! gratula hozzá! ^^

A sminkeléssel én is hadilábon állok. Életemben egyszer voltam eddig kisminkelve amikor ballagtam tavaly.. xĐ

Melinda írta...

Hát akkor rajta, Rád is fér egy kis vakolat :-)

Brigi [Dinnyéske] írta...

Nem tudom ez a sminkelés egyáltalán nem az én világom... x] Talán majd 10 év múlva. :D

pipacs írta...

Na ez egy szuper hét volt!
Ami a sminket illeti, én nem tudom nélküle elképzelni az életem! :D
Nem durva, de egy kis alapozó, szempillaspirál, szemcerka, arcpír az mindig kell! :) Különben totál meztelennek érzem magam! :D

pkata25 írta...

Én is nagyon szeretek sminkelni, hihetetlenül meg tudja dobni az ember önbizalmát akár csak egy kis szempillaspirál is. Régen volt egy fekete szemceruzám, egy spirálom, 1-2 szemhéjpúder és kész. :D
De egy bő fél éve elkezdtem nézegetni pár sminkes blogot, és egyszerűen olyan jó tippjeik vannak, hogy totál rákaptam.
Szerintem egy kis alaphoz nem kell reggelente 5-10 percnél több, de a kedvedet nagyon feldobhatja! :)
Ha esetleg kedvet kaptál, Dorka blogját tudom ajánlani, nagyon jó kis videói vannak!
http://dorkasminkel.blogspot.com/
Ügyes heted volt! :)

Zöldike írta...

Melinda, hiányolunk az nlc fórumról!!! De örülök, hogy jobban vagy :) Nagy Pussz: Zöldike

Melinda írta...

Zöldike! Benézek a hétvégén, ígérem!

Melinda írta...

Fülike, köszi a linket, meg fogom nézni, mert mostanában én is egyre több időt töltök a szemcerkák között :-) Szükségem van pár új divatos trükkre :-)

kismazsi írta...

Lassan számomra is olyan a smink, mint a ruha! Persze nem viszem túlzásba, csak egy kis szemceruza, és spirál! Éppen csak egy kis igazítás, hogy csábítóbbak legyünk!

Megjegyzés küldése

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "